681 341 197 [email protected]

Màrqueting online a
Instagram

El màrqueting online a internet és clau avui dia i, una plataforma fonamental en aquest sentit, és Instagram. La xarxa social de fotografies per excel·lència reuneix una quantitat d’usuaris bestial de diferents àmbits, gustos, zones geogràfiques i, per tant, potencials clients per a tots els sectors.

Publicitar-se a internet? La clau és a Instagram!

Existeixen diferents formes de publicitar-se a internet en format màrqueting online SEM i, una de les més efectives per a molts sectors, és mitjançant la plataforma de xarxa social de fotos Instagram. Segurament ja la coneixes, però és probable que no coneguis el seu gran potencial.

El format és similar a Facebook, de fet van de la mà. Es tracta de muntar un compte publicitari dins de la pròpia plataforma perquè sigui capaç de permetre la creació de diferents campanyes publicitàries. Aquestes campanyes publicitàries s’han de configurar degudament, sobretot el pressupost que s’hi vol destinar a publicitat a Instagram.

Parlem? T’informem sobre el màrqueting online a Instagram

2 + 14 =

Un cop configurada la/les campanya/es, dins de cadascuna, haurem de crear els grups d’anuncis relacionats amb la temàtica a publicitar en publicacions o stories d’Instagram. Aquests grups d’anuncis tenen unes altres configuracions que, un cop acabades, permetran crear tants anuncis com vulguem dins de cada grup d’anuncis.

Aquests anuncis poden ser en format fotografia individual, diverses fotografies, un vídeo o, fins i tot, fer-ho en el format stories d’Instagram.

És una eina molt potent amb un abast molt gran que pot permetre arribar, amb un segment molt ben acotat, a un grup de gent que pot ser client potencial i que pot arribar a realitzar conversions. Aquestes conversions són les metes que el client vol assolir, és a dir, una botiga online probablement considera que una conversió és una venda i, per tant, cada venda que es realitza gràcies a la campanya publicitària a Instagram, fa que el ROI (Retorn d’inversió) incrementi.

Existeixen moltes conversions, perquè cada negoci ho pot considerar segons les seves necessitats: Una fusteria pot marcar com a conversió que demanin un pressupost amb el formulari web, una botiga online té com a conversió una venda o un grup de música, que l’usuari visualitzi un vídeo, per exemple.

Logotip xarxa social Instagram.